Kurum Kalite Politikamız
21 Ekim 2024

  • KURUMUN AMAÇLARINA VE AMAÇLARI DOĞRULTUSUNDA OLUŞTURULAN STRATEJIK HEDEFLERE UYMAK IÇIN YÖNETIMIN LIDERLIĞI VE SORUMLULUĞUNDA, TÜM ÇALIŞANLARIN GÖNÜLLÜ KATILIMIYLA; INSAN KAYNAKLARINI, SÜREÇLERI VE SISTEMLERI SÜREKLI IYILEŞTIREREK, TÜM DIŞ HEKIMLIĞI BRANŞLARININ TEDAVI FAALIYETLERINDE HASTA ODAKLI HIZMET ANLAYIŞINI BIR FELSEFE VE YAŞAM BIÇIMI OLARAK GERÇEKLEŞTIRMEK. MERKEZ OLARAK ETKILILIK, VERIMLILIK, HAKKANIYET VE INSANIYET AMAÇ VE HEDEFLERIMIZE YÖNELIK OLARAK TERCIH EDILEN VE SÜREKLI IYILEŞTIRMEYI AMAÇLAYAN AĞIZ VE DIŞ SAĞLIĞI HIZMETINI SUNMAK.
  •  KALITE YÖNETIM SISTEMI ŞARTLARINA VE YASAL MEVZUATA UYGUN OLARAK KALITE HEDEFLERINI OLUŞTURMAK VE DÜZENLI OLARAK TAKIBININ YAPMAK.
  •  KALITE YÖNETIM SISTEMININ ŞARTLARININ YERINE GETIRILMESI VE SÜREKLILIĞINI SAĞLAMAK
  • KALITE YÖNETIM SISTEMININ ETKINLIĞINI SÜREKLI IYILEŞTIREREK;

        * DEĞIŞIME AÇIK VE YENILIKÇI,
        *ÇALIŞANLARINA, ÇEVREYE VE TOPLUMA KARŞI SORUMLU,
        * HIZMET ALAN VE HIZMET VEREN MEMNUNIYETINI ARTTIRMAYI HEDEFLEYEN,
        * ULAŞILABILIR, ETKIN VE KALITELI HIZMET ANLAYIŞIYLA,
        *TERCIH EDILEN BIR KURUM OLARAK AĞIZ VE DIŞ SAĞLIĞI HIZMETINI SÜREKLI GELIŞTIRMEKTIR.