MARDİN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
MARDİN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
İdarecilerimiz
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
Başhekimimizin Mesajı
Organizasyon Yapısı
Hekimlerimiz
Dt. Abdulzahir GÜNDÜZ
Dt. Burhan BUDAK
Dt. Canan ALPERGİN HELVACIER
Dt. Hüsniye (SARI) SOĞANCI
Dt. Derya BAYIR
Dt. Didem AÇIKEL
Dt. Hamza ÖZTÜRK
Dt. Hasan ÇAĞATAY
Dt. Mehmet KILINÇ
Dt. Necla SAÇAKLIDIR
Uzman Hekimlerimiz
Periodontoloji Uzmanı
Pedodonti Uzmanı
Restoratif Diş Tedavisi Uzmanı
Protetik Diş Tedavisi Uzmanı
Kurumun Hizmet Verdiği Bölüm ve Branşlar
Çalışanların Şikayet, Görüş ve Önerileri
Personelimiz
Temizlik Birimi
Bilgi İşlem
Güvenlik Birimi
Röntgen ve Klinik Destek Personeli
Misyon, Vizyon ve Değerlerimiz
Amaçlarımız ve Hedeflerimiz
Kurum Kalite Politikamız
Hizmet Binamız
Merkezimiz Görüntüleri
Birimler
Tıbbi Birimler
Nöbet Polikliniği
Evde Bakım Birimi
Diş Klinikleri
Sterilizasyon
Diş Protez Laboratuvarı
Görüntüleme Birimi
İdari Hizmet Birimleri
Santral
Satın Alma
İnsan Kaynakları
Bilgi İşlem
Tıbbi Sarf ve Malzeme Deposu
Döner Sermaye/Tahakkuk
Mutemetlik
İstatistik Birimi
Hasta Hakları
Kalite Yönetimi Birimi
Sağlık Turizmi
Sağlık Hizmetleri ve Hekimler
Tedavi Paketleri
Sağlık Turizmi Birimi
Hasta ve Ziyaretçiler
Şehrimiz
Hasta ve Yakınlarına yönelik farkındalık Eğitimleri
Ağız Hijyeni
Anne sütü ve faydaları
Çocuklarda Ağız Sağlığı ve Bakımı
Diş Eti Hastalıkları
Hamilelikte Ağız/Diş Bakımı ve Diş Çürükleri
İlk Dişler (Süt Dişleri)
Diş Protezi Nedir?
Kemoterapi ve Radyoterapi Alan Hastalarda Ağız ve Diş Sağlığı
Hasta Hakları
İletişim & Ulaşım
İletişim
Ulaşım Bilgileri
Ulaşım Bilgileri
Dahili Telefonlar
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Hasta Memnuniyet Anket Sonuçları
Dahili Telefonlar
Yararlı Linkler
CİMER
Sağlık Bakanlığı
Sağlıkta Buluşma Noktası
MHRS ALO 182
MADSM İstenmeyen Olay Bildirim Formu
İstenmeyen Olay Bildirim Sistemi
Kurumsal
Amaçlarımız ve Hedeflerimiz
Amaçlarımız ve Hedeflerimiz
AMAÇ:
Öz güvene sahip, çalışkan, eğitimli ve kendini geliştiren, deneyimli personel kadrosuyla çalışmak,
Hasta memnuniyetini ön planda tutarken hizmet kalitesini sürekli geliştirmek,
Hizmet aldığı tedarikçiler ile iyi ilişkiler içerisinde çalışmak,
Verdiği hizmeti zamanında, sistemli, planlı, en az hata ile yürütmek,
Tüm faaliyetleri kapsamında, geri dönüştürülebilir atıklarını değerlendirmeyi, sınırlı olan doğal kaynak kullanımlarını azaltmayı, çevreye zararlı atıklardan dolayı oluşacak kirliliği önlemeyi, canlı hayatı olumsuz etkilememeyi, çevreyi kirletmemek için gerekli tedbirleri almak,
Çalışanlarını, hasta ve yakınlarını oluşabilecek kaza ve tehlikelerden koruyan, güvenli bir ortam sağlamak,
Çalışanların ve hastaların sağlıklarının korunması için gereken her türlü önlemi almak,
Kalite Yönetim Sistemleri standartlarından taviz vermeden sürekli iyileştirmeyi sağlamak,
Faaliyetleri dolayısıyla sorumlusu olduğu yasalara ve mevzuatlara tavizsiz uymak Hastanemiz değerleridir.
HEDEFLER:
Merkezimizde sunulan sağlık hizmetlerinin, hasta ve çalışan memnuniyetini sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak,
Mevcut hizmet binasını hastalar ve çalışanlar için daha kullanılabilir ve ferah hale getirmek,
Merkezimizin kalite standartlarını etkin hale getirmek,
Merkezimiz birimlerinin çalışmalarını verimli hale getirmek amacıyla yapılan düzenlemeleri güncellemek,
Gerekli durumlarda sağlık hizmetlerinin sunumuna yönelik yeni birimler oluşturmak,
Merkezimizin teknik ve tıbbi donanım eksikliklerini gidermek,
Hizmet binasında gerekli onarım ve tadilatları yapmak,
Kaliteli sağlık hizmeti sunumuna yönelik personelin hizmet içi eğitimlerini gerçekleştirmek,
Koruyucu ağız ve diş sağlığı çalışmaları kapsamında merkezimize başvuran hastalara eğitim vermek,
×