Randevu Verme Süreçleri
13 Haziran 2024





        ·         Hastanın planlamasında karar verilen işlem diş tedavisi ise (kanal+ dolgu) MHRS sisteminden tercih ettiği ilgili diş hekimine randevusunu alarak merkezimize gelir.

·         İlk Muayene randevuları her gün 08.50’ de  başlamak üzere öğleden sonra en son  16.00’a kadar her 20 dakikada 1 hasta olacak şekilde çalışma planları her bir hekim için oluşturulmaktadır.

·         Devam hastalarında hekim tarafından devam  randevusu verilir. Bu hastalara hekimin planlamasına bağlı olarak 08.30’dan 16.20’ye kadar randevu oluşturulur.

·         Tüm hastalar randevu saatinden 15 dakika öncesinde hasta kabul biriminden kayıt işlemini yapmalıdır. Ardından ilgili diş kliniğinin önündeki  ekrandan randevu saatti ve sırasını bekler.

·         ADSM Poliklinik hizmetlerinde muayene için bekleme süresi 30 dakikadır.

·         Bazı sistemik hastalıklarda doktor konsültasyonuna gerek görülür. Böyle bir durumda ilgili hastamıza tedavi yapacak hekim tarafından konsültasyon sonucuna göre tekrar randevu verilir veya MHRS ye yönlendirilir.

·         Hafta sonları ve resmi tatil günlerine randevu verilmez. Ancak diş muayenesi ihtiyacı için kesintisiz nöbet hizmeti sürdürülür.

·         Bulaşıcı hastalığı olan hastalar kliniklerimizde günün son hastası olarak tedavi edilmektedir. Bu hastalarımız randevularını alırken, alabilecekleri son saatteki randevuları almaları gerekmektedir. 

·         Randevu sistemi, verilebilecek randevu sayısı dolduğunda kapanacaktır.

·         Kurumumuzda işleyişin izin verdiği ölçüde hekim seçme hakkınız mevcuttur.

·         Randevu için ortalama süreler hastanın ihtiyacına göre ve işlem türüne göre değişmekle birlikte;

* İlk muayene 1 gün,

* Restoratif  ortalama 2 hafta,

* Endodonti ortalama 2 hafta,

*Tek Kron:ortalama 7 gün,

*Tek Köprü:   ortalama 14 gün,

*Total- parsiyel: maksimum 1 ay

Ayrıca protez işlemlerinde ise devam eden hasta olarak iç randevu ilgili hekim tarafından verilir.

·         Randevusu olan 18 yaş altı hastalarda, hasta tedavi onamının alınabilmesi için ebeveynleri refakatinde gelmeleri istenir. Aksi halde işlemleri yapılamaz.

·         Merkezimizde hizmet alımı esnasında yaşadığınız olumlu veya olumsuz durumlar hakkında; Hasta Hakları Birimimiz (Zemin kat) , Klinik Katlarında Hasta Görüş Öneri bildirim kutularımız, Web sayfamızdaki İletişim-Ulaşım bölümünden Hasta Görüş öneri bildirim alanından ve   mardin.adsm@saglik.gov.tr adresinden başvurunuzu sağlayabilirsiniz.