· Hastanın planlamasında karar verilen işlem diş tedavisi ise (kanal+ dolgu) MHRS sisteminden tercih ettiği ilgili diş hekimine randevusunu alarak merkezimize gelir.· İlk Muayene randevuları her gün 08.50’ de başlamak üzere öğleden sonra en son 16.00’a kadar her 20 dakikada 1 hasta olacak şekilde çalışma planları her bir hekim için oluşturulmaktadır.
· Devam hastalarında hekim tarafından devam randevusu verilir. Bu hastalara hekimin planlamasına bağlı olarak 08.30’dan 16.20’ye kadar randevu oluşturulur.
· Tüm hastalar randevu saatinden 15 dakika öncesinde hasta kabul biriminden kayıt işlemini yapmalıdır. Ardından ilgili diş kliniğinin önündeki ekrandan randevu saatti ve sırasını bekler.
· ADSM Poliklinik hizmetlerinde muayene için bekleme süresi 30 dakikadır.
· Bazı sistemik hastalıklarda doktor konsültasyonuna gerek görülür. Böyle bir durumda ilgili hastamıza tedavi yapacak hekim tarafından konsültasyon sonucuna göre tekrar randevu verilir veya MHRS ye yönlendirilir.
· Hafta sonları ve resmi tatil günlerine randevu verilmez. Ancak diş muayenesi ihtiyacı için kesintisiz nöbet hizmeti sürdürülür.
· Bulaşıcı hastalığı olan hastalar kliniklerimizde günün son hastası olarak tedavi edilmektedir. Bu hastalarımız randevularını alırken, alabilecekleri son saatteki randevuları almaları gerekmektedir.
· Randevu sistemi, verilebilecek randevu sayısı dolduğunda kapanacaktır.
· Kurumumuzda işleyişin izin verdiği ölçüde hekim seçme hakkınız mevcuttur.
· Randevu için ortalama süreler hastanın ihtiyacına göre ve işlem türüne göre değişmekle birlikte;
* İlk muayene 1 gün,
* Restoratif ortalama 2 hafta,
* Endodonti ortalama 2 hafta,
*Tek Kron:ortalama 7 gün,
*Tek Köprü: ortalama 14 gün,
*Total- parsiyel: maksimum 1 ay
Ayrıca protez işlemlerinde ise devam eden hasta olarak iç randevu ilgili hekim tarafından verilir.
· Randevusu olan 18 yaş altı hastalarda, hasta tedavi onamının alınabilmesi için ebeveynleri refakatinde gelmeleri istenir. Aksi halde işlemleri yapılamaz.
· Merkezimizde hizmet alımı esnasında yaşadığınız olumlu veya olumsuz durumlar hakkında; Hasta Hakları Birimimiz (Zemin kat) , Klinik Katlarında Hasta Görüş Öneri bildirim kutularımız, Web sayfamızdaki İletişim-Ulaşım bölümünden Hasta Görüş öneri bildirim alanından ve mardin.adsm@saglik.gov.tr adresinden başvurunuzu sağlayabilirsiniz.