· Hastanın planlamasında karar verilen işlem diş tedavisi ise (kanal, dolgu vb.) MHRS sisteminden tercih ettiği ilgili diş hekimine randevusunu alarak merkezimize gelir.· İlk Muayene randevuları her gün 08.50’ de başlamak üzere öğleden sonra en son 16.00’a kadar her 20 dakikada 1 hasta olacak şekilde çalışma planları her bir hekim için oluşturulmaktadır.
· Devam hastalarında hekim tarafından devam randevusu verilir. Bu hastalara hekimin planlamasına bağlı olarak 08.30’dan 16.20’ye kadar randevu oluşturulur.
· Tüm hastalar randevu saatinden 15 dakika öncesinde hasta kabul biriminden kayıt işlemini yapmalıdır. Ardından ilgili diş kliniğinin önündeki ekrandan randevu saatti ve sırasını bekler.
· ADSM Poliklinik hizmetlerinde muayene için bekleme süresi 30 dakikadır.
· Bazı sistemik hastalıklarda doktor konsültasyonuna gerek görülür. Böyle bir durumda ilgili hastamıza tedavi yapacak hekim tarafından konsültasyon sonucuna göre tekrar randevu verilir veya MHRS ye yönlendirilir.
· Hafta sonları ve resmi tatil günlerine randevu verilmez. Ancak diş muayenesi ihtiyacı için kesintisiz nöbet hizmeti sürdürülür.
· Bulaşıcı hastalığı olan hastalar kliniklerimizde günün son hastası olarak tedavi edilmektedir. Bu hastalarımız randevularını alırken, alabilecekleri son saatteki randevuları almaları gerekmektedir.
· Randevu sistemi, verilebilecek randevu sayısı dolduğunda kapanacaktır.
· Kurumumuzda işleyişin izin verdiği ölçüde hekim seçme hakkınız mevcuttur.
· Randevu için ortalama süreler hastanın ihtiyacına göre ve işlem türüne göre değişmekle birlikte;
* İlk muayene 1 gün,
* Restoratif ortalama 2 hafta,
* Endodonti ortalama 2 hafta,
*Tek Kron:ortalama 7 gün,
*Tek Köprü: ortalama 14 gün,
*Total- parsiyel: maksimum 1 ay
Ayrıca protez işlemlerinde ise devam eden hasta olarak iç randevu ilgili hekim tarafından verilir.
· Randevusu olan 18 yaş altı hastalarda, hasta tedavi onamının alınabilmesi için ebeveynleri refakatinde gelmeleri istenir. Aksi halde işlemleri yapılamaz.
· Merkezimizde hizmet alımı esnasında yaşadığınız olumlu veya olumsuz durumlar hakkında; Hasta Hakları Birimimiz (Zemin kat) , Klinik Katlarında Hasta Görüş Öneri bildirim kutularımız, Web sayfamızdaki İletişim-Ulaşım bölümünden Hasta Görüş öneri bildirim alanından ve mardin.adsm@saglik.gov.tr adresinden başvurunuzu sağlayabilirsiniz.